KTM Duke 390 Forum banner

Officiële "Laat je helm zien"-thread

108K views 135 replies 101 participants last post by  Lil'Duke390  
#1 ·
huidige helm

#7 ·
AGV Grid 'Angel Nieto' Replica

Attachments

#8 ·
Ik heb een paar weken geleden ook een AGV Grid (matzwart) helm gekocht. Bevalt me tot nu toe erg goed. Nadat ik de videoreview op het Revzilla YouTube-kanaal had bekeken, ontdekte ik dat hij is ontworpen om Bluetooth-intercom te kunnen plaatsen. Een ding waar de meeste mensen niet naar kijken bij het kopen van helmen. Ik kon mijn Sena SMH10R-intercom zonder grote problemen installeren.
Over het algemeen is het een geweldige helm, mooi en comfortabel, voelt veilig aan en ziet er vooral stoer uit.

Ik ga er vandaag ook mijn nieuwe Drift Ghost S camera op monteren.

#9 ·
Ik heb een Shark Speed R.

Ik ben al een tijdje fan van Shark-helmen, snelle en gemakkelijke vizierwisselingen, het vizier zelf is super dik, ingebouwde ruimte voor het Shark Tooth Bluetooth-systeem, uitneembare wangkussens voor degenen die een bril dragen en een degelijk ingebouwd zonnevizier, wat betekent dat ik geen getint vizier nodig heb, vooral handig omdat een deel van mijn woon-werkverkeer in het donker en een deel overdag wordt gedaan.

Ik heb het onderstaande ontwerp gekregen op basis van de kostenfactor. Het is niet mijn favoriet, maar het heeft me $200 bespaard in vergelijking met de verfontwerpen die ik leuk vond.

#13 ·
Mooi..... Icon maakt een paar mooie helmen. Ze staan op de lijst om uit te proberen, ik ben tot nu toe blij met de AGV Grid.

Het enige dat me teleurstelde, was het feit dat ik geen plek aan de rechterkant kon vinden om de platte of gebogen houders van Drift Innovation te plaatsen. Het oppervlak was gewoon niet goed voor beide, hoe ik ze ook probeerde. Eigenlijk ben ik er blijer mee aan de bovenkant en gecentreerd. De enige verticale aanpassing is echter afhankelijk van de positie van de gebogen houder. Ik ging net iets te ver naar voren, dus hij staat iets te veel naar beneden gericht. Het is oké om gewoon rond te cruisen, maar het is merkbaar in de video als ik in de meer agressieve rijpositie zit. Ik moet gewoon nog een gebogen houder halen en ongeveer 5 mm teruggaan.

De Sena SMH10R is ook een geweldige investering. Mis geen telefoontje tijdens een rit en luister naar muziek en chat met je rijmaatje of partner.

#25 ·
Hier is de mijne:
Icon Variant in matzwart.

Die kocht ik toen ik met pensioen ging:
Simpson Super Bandit.

#30 · (Edited)
Shoei GT-Air

Hier is mijn Shoei GT-Air Wanderer TC-6 White met zwarte streep (medium). Heb haar net uitgerust met Sena 10U voor de GT-Air bluetooth headset. Heb ook de zwarte versie met witte streep maar large, wat een beetje te groot is, medium is perfect. En mijn oude RF-1100. Nog steeds mijn favoriet.

Attachments

#31 ·
Hier is mijn Shoei GT-Air Wanderer TC-6 White met zwarte streep (medium). Heb haar net uitgerust met Sena 10U voor de GT-Air bluetooth headset. Heb ook de zwarte versie met witte streep maar large, wat een beetje te groot is, medium is perfect. En mijn oude RF-1100. Nog steeds mijn favoriet.
Ik heb een RF-1100 en ik haat hem. Altijd al. Het is een geweldige helm met het vizier naar beneden, maar hij fluit als een gek met het vizier omhoog. Slechtste helm die ik ooit heb gehad. Maakt me gek.

• Like
Reactions: shk1d29